Melikekkn bende benimkine öyle yapardım uyumuyor diye 40 günlük şuan ama gece en son 9 10 gibi emiyor ışık bir daha açmıyorum emzirirken altını açarken gazıda gelse karanlıkta uyku eğitimi verenler öyle yapın diyorlar uykuda dağılmıyor gazı çıktıktan sonra kolay geçiyor uykuya gündüz çok uyursa gece uyanık kalmayı tercih ediyorlar valla sabahı sabah edıyorum bazen