İyi geceler herkese. Kızım 2 gündür sabah bezine çişini yapmıyor acaba bu bir işaret mi diyerek hemen tuvalete götürdüm karşısına geçip oturdum o da beni taklit etti ve çişini yaptı. Gün içinde Çiş var mı diye soruyorum elimden tutup tuvalete götürüyor ve orada yapıyor biraz ani bir giriş oldu ikimiz için de 😀 sizler bu süreçte neler yaptınız? Erken oldu farkındayım 2 yaşında bu eğitimi vermeyi düşünüyordum ama kızımdan sinyaller alınca kritik zamanı da kaçırmak istemedim. Sizden bununla ilgili tavsiyeler bekliyorum 😘