Ah kuzum aynı sorun bizde de var. Bebegim 3 aylık olacak haftaya, hem meme hem mama giriyoruz. Bednim sorunum da süt yetmediği için 2 3 dakika emip sonra çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Mecburen hemen biberonu veriyorum. Eds denedim, kaşık denedim, şırınga denedim hicbirinde tatmin olmadı aglamaya devam etti.
- Günde sarılıktan dolayı hastanede biberon ve mamaya başladı. Bebeğime yalnız baktığım için gün içinde sağmak gibi bir şansım hiç hiç olmadı.Ancak aksam eşim gelince 1 2 sefer sağabiliyorum. Uykuluyken emiyor uyuyor ama yarım saat sonra tekrar uyanıyor. Eger sakin ve aç değilse meme emiyor ama eger karnı açsa mümkün değil tutturamıyorum,zorlamaya aglatmaya da hiç kıyamıyorum. Evden biberonu at diyorlar hep ama nasıl kıyayım kuzuya, bir anda da sütüm artmaz ki…Seni çok iyi anlıyorum canım.