Benimkii dogdugundan beri eli agizdaydi 2 aylik olunca iki elini birden sokardi bende bilmedigimden emzirir veya mama yapardim bi yarim saat .. sonra olanca gedigini kusardi 🤭 megersem cocuk ac degilmis ki , kesfediyo ellerini damaklarini kasıyor suan 5 aylik ve ilk disimiz cikdi 🤭🥰
Ac degildir yani canim her bebek elini agzina sokar illaki 🥰