Sefaserpil Eve sinirsiz internet almak istiyorum fakat ne hangisi daha iyi Türk telekommu yoksa vodofone yoksa başka bı marka var mı bide fiyat aralığı uygun istiyorum
buselidunya Sefaserpil Türk Telekom kullanıyoruz, 100 küsür bişey ödüyor eşim 2 senedir problem yaşamadık memnunuz🙃
kenankaan Sefaserpil Türk Telekom almayın da ne alırsanız alın, devamlı paket yenileyip bir üst tarifeye geçirme derdindeler, en son 150 liralık tarifeye geçirmeye çalışıyorlardı beni
EB1661 Sefaserpil d.smart net kullanıyoruz 85 tl sınırsız 1 sene oldu şükür bir sıkıntısı olmadı inşAllah bundan sonrada olmaz diyom ağzıma aldım 3 gün yaşıyoda 🤦🏻♀️😂
mavilimor Sefaserpil bi süper online kullanıyoruz çok memnunuz. Zaten kendi alt yapıları olduğu için hız olarak farklılar. 120 lira mı ne sanırım. İçinde tv plus paketide var bizde. Önce ki Türk Telekom’du hiç memnun değildik.
gzm_42 Sefaserpil türk Telekom kullanıyoruz sınırsız canım altlı üstlü kullanıyoruz kayinvalidemgille ayda 63 TL ödüyoruz
Aselllll Sefaserpil Türk net kullanıyoruz cok memnunuz oncesı turk Telekom du hoc memnun degıldım ayrıyetten arkadasınız getır dıgın zaman hem sız hem o arkadasınız bır ay bedava kullanıyor düşünürseniz daha bılgı verırım