Yaseminnnnnnnnnnnnn canım bütün bebeklerde Doğumdan sonra kilo kaybı olabiliyor sakin ol sarılık da çoğu bebek oluyor benim oğlum da oldu 1 gece yattı çok ağlamıştım hatta çıkana kadar hastaneden ağladım çok üzücüydü tecrübesizlik vs insan ne yapacağını bilemiyor hastanede yattığında mama aldırdılar ama verdiklermi bilmiyorum sütümü sağıp götürdüm hep sonrasında hiç mama vermedim hep emzirdim hala emiyor sen rahat ol ve bebeğimi öyle emzir İnan hissediyorlar gerginliğimizi :( oda geç üstünü çıkar bebişini de soy ten tene temas olarak emzirmeyi dene bize çok iyi gelmişti inşallah sizede gelir herşey yoluna girecek canım korkma daha çok yenisin zamanla düzene giriyor herşey güçlü ol annesi bebişin de senden güç alsın 💙🌸 çok geçmiş olsun