prenses10 Kızlar yatma pozisyonu çok iyi olan bi oto koltuğu yok mu? Yani mamasını hala kucakta gibi içebiliyor bebeğim aynı onun gibi ve uykuya geçince yatr gibi olsun. Bilen var mı lütfen 🙏🏻
bikerem prenses10 chicco eletta kullaniyorum,icine ebebektdn ped minder almistim. Yatis pozisyonugayet is gorur
Mmeelliikkeee prenses10 joie I-Spin 360 aldık 🥳🥳 bence istediğiniz özellikte dönebilen 6 kademeli yatış pozisyonu var..
Thutik prenses10 Besafe Izi Turn I-Size kullanıyorum, 2 aylıkken uzun yola da çıktık hiç sorun yaşamadım 🍀
prenses10 Medusafer hangi modeli canım ? Valla tek tek not alıp gidip bakıcam artık beynim durdu çok sinirliyim bulamadım bi türlü iatediğim gibi
bikerem prenses10 6aya kadar chicco liteway plus puseti kullandi aracta,sonra bunu,simdi 13 aylik. Aracta hep uyudugu icin kesinlikle cok rahat ama icine yatak gibi ped aldim😁