Asel1naz2 _Gamze_ ben de normal de hep terlerdim. İlk defa bu kadar çok üşüdüm hayatım da. Diger bebeğim 24 aylık oldu yeni o çok yoruyo Zaten uyumuyo kıskandığı için.
Asel1naz2 Bebegimm1 emziriyorum ama çok içmiyor ağlıyor çekmemek için . Ama zaten çok süt galiba ilk günlerde sagdim diye ihtiyaç tan daha fazla olmuş. Sezaryen olduğu için sagdim ilk iki hafta.