Hanımlar merhaba ;
Kızımı oyun gurubuna başlatıcaktım ki deneme dersinden sonra ateşlendi. Boğazı enfeksiyon kapmış diye düşündüm ancak döküntüler oldu ateşin kesilmesiyle. 6. Hastalığı geçirmiştik ondan şüphelendim ama doktoruyla görüştüm el ayak hastalığı dedi ve bu ara çok yaygınmış.
Doktor tavsiyelerde bulundu ancak geçiren bebeklerimizin anneleri neler yaptı bu döküntüler için tavsiye ve tecrübenize ihtiyacım var. 🙏🏻