Tmc__00 benim kızımın sürdü maalesef. Ama her bebek faklıdır. Forumda iki aylıkken bile gece beslenmesini kesen bebeklerin olduğunu okudum. Siz de bıraktırmayı deneyin çok zorlanıyorsanız. Ben çalışmadığım için uykusuzluğu telafi edebiliyorum. Ama siz için çok daha zor olmalı. Yavaş yavaş bıraktırmayı deneyebilirsiniz.