Cilekesh 20 gündür her gün her beslenmede deniyorum asla almıyor. Biberon vermiyorum 1 aydır. Hatta artık mememi daha görür görmez aglıyor sütüm damla bile gelmiyor. Yine de deniyorum az önce denedim hatta agzına deydiröihlr bile aglamaktan harap olıyor sesi kısılıyor sakinleştirip deniyorum almıyor duşta demiyorum almıyor ayakta almıyor yani memeyi kesin alır diye bir şey yok. Eminim bu konu da her anne beniö gibi caba gösteriyordur. Olmayınca bazen olmuyor 20 gün ne demek biliyorsunuzdue sizde yaşamışsınız.