Oğlum 14 aylık 10 kilo doktor 11 aylıkken kontrolde biraz daha devam et demişti ama günlük ayrıca benıde azda olsa emiyor yani böyle bi iki emip gidiyor artık mama yeter mı sizce zaten gün içinde hiç vermıyorum gece uyanıyor o zaman verıyorum yatmadan öncede süt içiyor zaten artık süt ile mi devam etsem