Melisa_33 Kızlar ilk doğumum normal oldu iki yıl sonra ikizlere gebe kaldım sezeriyanla doğum etim ilk sezeriyan oldum iki aydır göbek kaldı ya sizde gitimi gittiyse kaç ay sürdü spormu yaptınız