nesekaan merhaba benim oğlum da 1 yaşında mama ile beslendik hep yaşından sonra mamayı kestim. Süt vermeyi düşündüm ama kansızlık yapıyor denildi sadece günde 1 bardak verebilirsin ama ben mamadan sonra hiç birşey vermedim. Hemen hemen herşeyi yiyor zaten gecede uyanmamız yok uyansada hemen yanıma alıp tekrar uyuyor. Mamanında yaşına girdikten sonra beslediğini düşünmüyorum su gibi geliyo onun yerine bol çeşitli yemek yemesinden yanayım