Ben kullanıyorum tiroit ilacı hamileyken de kullandım sonra araya doğum telaşı falan girince içemedim daha kötü oldum doktora gittim sonuçlar bayağı yüksek çıktı doktor tekrar ilaç yazdı emzirdigimi söyledim ona göre yazdı. Sabah öğle akşam ikişer tane içiyorum siz hangi ilacı kullanıyorsunuz ismi nedir