Arkadaşlar merhaba 4 ay 12 günlük kızım var 4 aylık aşısında doktor test vs yapmadan vegaferon diye bir kan damlası verdi ve 1 yaşına kadar kullanmam gerektiğini söyledi dişlerinde leke olabilirmiş süt dışı önemli değil dedi ama ben onunla aynı düşüncede değilim bide çocuk huy değişti resmen uysal kız gitti yerine cadı kız geldi ve 2 gündür kullanıyorum 2 gündür kaka yapmadı internetten de baktığımda kan damlası kullanan herkes bu şikayette. Şimdi sorum şu vegaferon değil de sidefer diye bir damla kullanmak istiyorum vegaferonun içerisinde paraben olduğunu da duymuştum ama doktor 4 yaşından önce kullanmamak gerektiğini söyledi siz hangi kan damlası kullanıyorsunuz bana ne önerirsiniz