Leylayunuss hapım bıgün bitti kaç gün içinde adet görürüm hiçbir belirti yok sanki olmıcakmışım gibi 😔
Leylayunuss Ebruli101 ay valla ödüm kopuyo benmde üç ay düzenli oldum bu ay böyle oldu test yaptım negatif çıktı diken ğstündeyim günlerdir üçüncü bebeğim kazara olmuştu kondomla korunuyoruz ama adet olursan işk işim spiral taktırmak olcak