Hafsacicegim Hayırlı geceler anneler bebeğim 2 aylık 1 haftadır geceleri 5 6 saat kesintisiz uyuyo sizce normal mi uyandırmak gerekir mi ?
Talhaalp Hafsacicegim Kilo alimi iyise uyur tabi uykuyada ihtiyaclari var minnoslarimizin. Benim oglumda oyle 2 ayliktan beri geceleri uyur.
minikmelegimmmm Hafsacicegim benım kızım da uyuyordu 5 saat falan sımdı 3 aylık meme reddi oldu alt üst oldu tüm uykusu ıkı saate bir kalkıyor emmeye gece şu saat oldu hala uyumadı 🥴 hazır uyuyorken bırakın uyusun
SevgiBediir Benimde bebeğim 2 aylık en fazla 2 buçuk 3 saat çok nadir oda saat başı bazen beslenme açısında da doktorlar 3 saat en geç diyolar zaten isterseniz bir doktorunuza danışın kan şekerinde düşme falan olabilir çok uzun bence o kadar beslenmeden uyuması
Hafsacicegim SevgiBediir Cuma günü doktor muayenesiz var aklımda gidince sorucam bn de kan şekeri düşer diye düşündüm ama bı yerde uyandirilinca uyku kaliteleri bozuluyomus öyle okumustum
Hafsacicegim Talhaalp Masallah evet kilo alımı iyi bı sorunumuz yok şükür gündüzleri uyumuyo da gece 6 saat biraz fazla geldi bana,😌
Talhaalp Hafsacicegim Tabiki doktorunuz en iyisini bilir ama uykuda beslenme kadar sart büyümesine yardimci sonucta siz maşaallah diyin 1 saat deliksiz uyusa diye bekleyen annelerimizde var 😍😍
Cakiltanesi Hafsacicegim benim kızımda öyle 6 saat uyuyor 1,5 aylık olduğundan beri. 4 aylık olucaz 4 gün sonra. Saat 21,30 gibi yatıyoruz 3,30 gibi uyanıyo mama veriyorum geri uyuyo
Aniliko Benim bebeğim de 6 hatta 7 saati buluyor bazen uyuması. Ben de kararsiz kalıyorum kaldırsam mı yoksa uykuya devam mi etse diye. Gerçi sabah karşı uykusunda kıvranıyor mecburen uyandiriyorum
ArasinAnnesiiiiiii Hafsacicegim Benim bebeğimde uykuyu sevdiği için kesintisiz uyuyordu acıkınca kalkıyordu ☺️
s_enil_ay Hafsacicegim benim bebegim 35 gunluk. Komttolde doktor 2 saatte bie uyandirma artik 6-7 saat uyusun kesintisiz dedi. He benim bebegim yarim saatten cok uyumuyor o ayri. Bu sebeple siz dert etmeyin bence. Birakin uyusun
Zynp1907 Hafsacicegim bende de öyle olmuştu ben hep korkuyordum ama uyandırmaya kıyamıyordum.altı temiz olsun karnı tok olsun ve ısınmış olsun uyanmaz zaten normal