Kızım 3,5 aylıktı oturdu. Kasları gayet güçlü. Yere sağlam basar. Ellerini güzel kullanır. Oyın oynamak için yatağa bırakınca hemen yüzüstü dönüyor. Emeklemeye çalışıyor ama kıyamet kopuyor. Aşırı sinirleniyor. Ağlayarak kafasını sürterek biraz ilerliyor. Tembel mi ? Sabırsız mı ? Bir yerimi ağrıyor anlayamadım🤷♀️ Aynı durumu yaşayan var mı ?
Not: Bunu 3.kez yazışım. Yazı arasında bebeğimin yanında sesli reklam çıkıyor. Forma döndüğümde yükleme işareti takılı kalıyor ekranda. Tekrar yazmak zorunda kalıyorum. Böyle saçma şey görmedim @adm @HappyKids