_YanakReisinAnnesii Yeşil paketini kullanıyorum aslında ama sanki altını çok ıslak bırakıyor ve idrarında bile dışarıya çok koku veriyor pure soft olanını kullananlar var mı ? Herhangi bi sızdırma çok aşırı koku pişik falan yaşadınız mı acaba 🙏
elif2610 _YanakReisinAnnesii ben uzunca bir süre püre soft kullandım kabızlıkla beraber ağır pişik yaşayınca mecburen prima kullanmaya başladım ama çok çok memnundum diğeri gibi ıslak bırakmıyor yumuşacık dokusu var taşma da yaşamadım hiç pişik de dediğim gibi.
_YanakReisinAnnesii elif2610 peki bedeni nasıl acaba yani şöyle söyleyeyim mesela sleepy nin 1 numarası diğer bebek bezlerinin 1 numarasina göre çok küçük mesela şuan 3 umara kullanıyorum 4 alsam bir sıkıntı yaşar miyim 🙏