Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar herkese.
4 ay 22 günlük yavrumun bugün başlayan öksürüğü var. Burnunu serum fizyolojik ile açıyorum. Burnu tıkalı değil nefes alabiliyo ve şu an uyuyo. Ama öksürünce balgam var koh koh öksürüyo yavrum. Yarın doktora götürücem ama şimdilik yapabileceğim bi şey var mı Emmeye uyanıyo zaten. Emzirme dışında yapacak başka bişeyim var mı şu an 🥺