Eafl Kizlar bebegim surekli tükürük çıkarıyor yani ağzından akıyor hep su şeklinde surekli ama sebebi ne olabilir anlayamadim bu ayda dış olacak hali yok. Ama bu salya niye bu kadar akıyor anlamadim gitti yaşayan varmi
Moonlightttt Eafl merhaba bizim de öyleydi. Oral döneme girdi bebeğiniz 1 yaşa kadar da olabilir bebekten bebeğe değişir. Her şeyi (becwrmeye başladığında da) ağzına götürecek .
Annekus Eafl diş belirtisi diye biliyorum benim oglan da da var ve bazen benim elimi agzına götürüp bastırıyor damaklarına
birprensesannesiiiii Benim de bebeğim bı kaç gündür böyle salya tükürük aşırı neden acaba korkuyorum ister istemez birşey mi oldu diye
Cigdemsrc Benim kızımda o aylarda öyleydi gayet normal yani salyasının olması şuan6,5 aylık olduk hala salyamız akıyo😂
Beyzosmomy Bebeklerin belirli bir aya kadar yutma refleksi olmadığı için salyaları dışarı akıyor doktorum bu şekilde söyledi 3 aylığız
Baby12345 Benimde bebeğim 2 ay 3 günlük bizde de öyle instagramda Bi doktorda görmüştüm normalmiş bu aylarda tükürük bezleri mi ne gelişiyomuş öyle açıklamış doktor
Eren18 Bizde şuan 2 ay 23 günlüğüz Benim oğlumda o şekilde bazen bogazına kaçıyor gibi oluyor tükürüğü
Annekus Eafl hemen cıkcak degil zaten canım benim ilk oglan da 3. Ayında salyaya başladı 5 aylık falandı diş cıkardıgında