YagizES yorumlara bakmayın ve doktora götürün .benim begeğim 2 aylıkken ortakulak iltihabı oldu ve atak falan dedik byrada yazanlara göre,ağlaması artınca gittik iltihap olmuş ve şu an 5,5 aylık yine iltihap var,buradaki insanlar doktor değil veher bebeğin acı eşiği farklı