Sedakcby M_M_A biz 3 nimenrix 3 bexero. 8 aylık şuan bebeğim 3 doz kaldı menenjit aşıları 1 yaşında bitmiş oluyo. Devlet aşıları ile çakışıyor onları da hallediyoruz bi şekilde
Fatmasay M_M_A bende anlayamadım bu şekilde bebeğin aldığı dozu dengeliyorlar diye düşündüm illaki biri birinden daha yüksek dozdadır.
Aalizzwell Gumuskubra evet aynen aşı markalarının uygulanma ayları farklı ona göre doktor zaten söylüyor nasıl olucağını