Busravebebegii Kızım hastaydı doktora gittik 1 antibiyotik 2 surup bide buhar verdi doktor balgamlı öksürük vardi daha Kayinvalidemin testinin pozitif olduğunu öğrendik aynı ortamda kaldık hepimiz ben hep soğuk algınlığı düşündüm ama değil galiba
Elvinmeva Busravebebegii benim bebeğim 1.5 aylıkken yakalandık çok ağır geömedi biraz hapşurdı öksürüğü felan oldu atlattı çok şükür bildiğim kadarıyla genelde cocuklarda öksürük ve ateş yapıyor aslında bizlerde nasıl farklıysa onlarda da farklı belirtiler aynı ortamda bulunduysanız ve bebeğinze yaklaştıysa muhtemelen covidsiniz çok geçmiş olsun sakin kalmaya çalışın c vitamini alın eczaneden karamürver alın emziriyosanz ilaç kullanamazsınız bebeğniz kaç aylık bilmiyorum ama ayı uygunsa kefir yoğurt mandalina limon ıhlamur ilikli kemik suyuna çorba yapıp verin bol su içirin bol bol emzirin
Mbal Busravebebegii bilemiyorum ki. Ne dememizi istiyorsunuz mesela? Evet olabilir? Hayır olamaz? Nereden bilelim doktorun bilemediği şeyi. 😔😔😔
Aalizzwell Busravebebegii bizde 1ay önce korona olduk kızımında aynı şikayetleri oldu testi negatifti bizimkiler pozitifti doktoru antibiyotik ve verdiğim ilaçlara devam et demişti korona da farklı bir tedavi yapmıyoruz bebeklerde dedi çok geçmiş olsun
Defnosums Busravebebegii benim çocuklar geçirdi ailecek geçirdik ikisinxexe 3 gün sürdü ateş ishal ve halsizlik vardı mizmizlatdi ama salgın var şu an yaklaşın 2 haftadir hastalar ateş balgam burun akingisi öksürük hepsk var antibiyotik ilaç kullanımı hala tam geçmiş değil bende hasta oldum ama bu korona gibi değil korona daha kötüydü
Busravebebegii Bebeklerde korona belirtisi nedir nasıl geçer basindan geçenler yardımcı olabilir mi ?
[silindi] Busravebebegii ateş ile gitti yigenim zatüre dendi test yaptılar korona 10gündür yatiyo hastanede 6aylık ihmal etmeyin bi doktora götürün
Busravebebegii Aalizzwell gece biranda ateşi cikiyo mesela surekli balgamli öksürük var bide burun tıkalı 16 aylık sizde de var mıydı bunlar ve kac gune geçti
Aalizzwell Busravebebegii evet evet hepsi vardı burnundaki tıkanıklık yüzünden 8-9gün gece sürekli ağladı durdu yavrum hava verin serum fizyolojik yapıp aspire edin çekebildiğiniz kadar çekin burnundan balgamı ateşi içinde calpol vermiştim hırıltısı vardı kaç defa kustu balgamı atabilmek için biz tam 14gün antibiyotik kullndık hala az bi hırıltı vardı ondada doktor prospan şurup verdi bide bol bol ıhlamur ve ılık su içir dedi inanın çok zordu 24gün sürmüştür iyileşmesi ha birde duş çok iyi geldi banyoyu buhar yaptım soktum çok güzel aktı burnu duş sonrası göğsüne mustela nın viks gibi bir kremi vardı onu sürdüm
Zeydeymen Busravebebegii geçmiş olsun canım muhtemelen değildir olsaydı ateş olurdu bizde aynı şikayetler le gittik bronşit başlangıcı dedi dr evde buhar kullandık antibiyotik ile beraber öyle düzeldi
YusufHuzeyfe Busravebebegii 1 gün 1 gece ciddi uykusuzluk ateş ve iştahsızlık aşırı huysuzluk oldu ben dis diye düşünmüştüm ama sonrasında teslim pozitif cikti bebeğime test yapılmadı ama sanırım covid geçirdi ama sonrasında duzeldi tekrarı olmadi
Elvinmeva Busravebebegii 😢ahh yaa kıyamam limon feln sevmiyor mu böyle bi verseniz emse limonu mandalinayı
Gunturk Busravebebegii biz de atlatalı 2 hafta oldu. Bebeğim 5 Ay 22 günlük. 3 gün 37.7 civarlarında ateşi oldu.bir gün burun akıntısı oldu geçti. Huysuzdu başka da bir belirtisi olmadı. Geçmiş olsun
GoGirll Busravebebegii tesaduf degildir bencede.bir test yaptirin ona gore aksi bir durumda ona gore onlem alinir gecmis olsun