Bebeğim 5 buçuk aylık 4 gündür Çok değişti uyuyor beşiğine koyuyorum Aglıyarak uyanıyor tekrar uyutuyorum kucağımda yine beşige koyuyorum aglıyor Benim yatağıma koyuyorum. Orda uyuyor. Az dalsın beşiğine. Alım diyorum 15 dk bekliyorum 10 dk yine Koyuyorum hemen yine uyanıyor aglıyor şimdi yine aynı beşikte aglıyor benim yatak da uyuyor. Şuan yine benim yatak da uyuyor. Neden böyle sizce fikri olan varmı