Kızlar selam,
kızım dün bi yeşil gıda olarak avokado yedi. Dünden bugüne 3. Kakası koyu yeşildi. İlk 2 si normaldi. Yani yeşil gıdadan olduğunu düşünmüyorum. Uzun zamandır demir damlası kullanıyoruz yani hiç olmamıştı böyle. Bugün pişik olmuş birde (bez markamızı değiştirdik 2 gün önce , pişik nedeni o da olabilir) . Neden olur bu koyu yeşil kaka? 8,5 aylığız. Doğduğundan beri aynı mamayı kullanıyoruz. Daha öncekilerden Farklı bişi yemedik son 2-3 gündür.