Kızlar merhaba iki gündür bebeğim bütün gün uyuyo 2 saat falan uyanık kalıyor güzel oynuyoruz sporunu aktivitelerini yaptırıyorum gaz damlası vs.veriyorum normalde bu kadar uyumazdi iki gündür sürekli uyuyor gözünü açıyor yiyor geri hemen gözler gidiyor korktum evde kan şekerini ölçtüm 132.cikti acaba normal mi tek iyi olsun da uyusun uyumasindan şikayetçi değilim😅