Herkese merhaba,
Kızım 4 aylık oldu o yüzden bir türlü emin olamıyorum. Çok istiyorum almayı ama çok da pahalı özellikle bebeği büyük olan annelere soruyorum. Bu 13 kilo meselesi doğru mu? Büyüdüğünde de yani 2 yaşına kadar kullanır mıyız gerçekten?
Cevaplarınızı bekliyorum acilen, indirim bitmeden🤭
Hatta bir de aklımda iki model var biri ssoft pembe gri iki renkli olan, diğeri yeni çıkan gri penye model bir tık daha kalın olan. Terler mi nedir ne değildir bi el atın nolur 🙏