Selossare 4ay 17 günlük kızım var emzirmiyorum 1 ay emdi sadece mama alıyor hero baby 4. Aydan itibaren olan gece mamasını aldım ancak biberondan gelmiyo koyu kıvam oldu mama yapar gibi yaptım yapan varmı akıl verebilecek?
Can14 Selossare o mamalar biberon maması değil canım kaşıkla vericeksin dormül mamayı ancak bineronla verebilirsin
Emineg35 Selossare onu kaşıkla verebilirsin şuan erken değil mi ama daha kaşık maması onlar. Formül mama içmiyor mu ? Yani ben 5.5 aylıklı pirinç yulaf unu öyle başladım ama kaşıkla verdim. Mama anne sütü çok sorunluydu bizde. Küçük daha hazmetmesi zor olabilir
Selossare RumeysaH normalde aptamil veriyorum zaten ama gece bunu denemek istedim doğrusu çünkü maddi olarak aşırı zorluyor
Selossare Can14 yanında biberonla verebilirsiniz yazıyordu ama nasıl yapılacağı yazmıyor eltim kızına veriyordu ama ben ona sormak istemiyorum doğrusu
Bebegimm1 Selossare onu ben sadece gece yatarken veriyorum onuda biberonla degil kasikla yediriyorum normal mama niyetine kullanmayin mamayla bir tutulmaz cnku.biberon seklinde vermek icin daha sivi olmasi gerekiyr yani ben o sekilde hic vermedim ama bi oyle deneyin
Danerys Selossare biz de tam 4 aylığız . kaşıkla verceksiniz onu. Biberondan akması için tarife göre daha sıvı yapmanız lazm ama gerek yok. Tabağa dökün kaşıkla verin. Daha kolay yiyorlar
Danerys Selossare doyuyor 4 yemek kaşığı yapın. İyi oluyor bende gece vercem. Bu ara iştahsız iyi oluyor yiyecek bişey en azından. Formül mamanız varsa fazla hipp gündüz mamasıyla da onu kullanabilirsiniz hepsi 4 ay için
ikibabybirmom Selossare canım bende kullanıyorum hero Baby kutunun üzerindeki yazan kadar mama koyarsan katı oluyor kaşık mama gbi biberona yapacaksan suyu köy biberona çay kaşığıyla az az ekle arada kapağıni kapatıp çalkala bibeonu kıvamını kendin ayarla biberondan geçecek şekilde çok suluda yapma çok katkıda olmasın ben geceleri veriyorum bazen
Selossare ikibabybirmom ay bir ölçüsü yokmu bende yaptım baktım biberondan geçmedi içemedi ağlıyor çocuk anlayamadım başta bide baktım içmemiş gelmiyor
ikibabybirmom Selossare Mesela ben az önce yaptım icirdim 200 ml suya tatlı kaşığı ile 6 tane koydum baktım biraz sulu oldu bı kaşık daha koydum içirdim ilk başlarda bende yapamamistim katı oluyordu denedikce elim alıştı
Danerys Selossare rica ederim 😌 yoğun gelirse su ekleyin. Kuzenim bana kek kıvamında olcak öyle düşün dedi . Sizin de aklınızda olsun.