Cigdemino eşim 1 haftadır gripti ve kızım 2.5 aylık babası kucağına almadı diye kızım mutsuzdu her gece babası kucagında uyutuyor kızımı. Bu 1 hafta hiç yaklaşmadı kızıma aynı odada bile bulunmadılar geceleri çok huysuzluk yaptı ağlamaktan sesi kısıldı artık mecbur dün gece kucağına aldı ve anında uyudu.. Gribi geçti ama biz yinede inşallah bişey olmaz diye dua ediyoruz yani biraz riskli durum bilemiyorum.