Cigdemino Cocugunuza da bagli biraz. Benim çocuklarım yanında biri hık dese hastalık kapıyorlar mesela.
Ama yegenlerim.. Kac kez dedemiz gripti, hep birlikte görüştük. bizimkiler hastanelik oldu, onlar atmaca gibi geziyorlardi. Ben de bir kere gripken gitmiştim onlara, bulasmamıştı, temas etmemiştim.
İnşallah sizinkine de bulasmaz