bala86asel Serum fizyolojik yaptırmıyor ne yapabilirim yha yardımcı olun 14 aylık kızım sildirmıyorda
mavibozkurt bala86asel benimki de 3ayina girecek el pompasiyla yap dedi doktor çığlık çığlığa temizliyorum konuşuyorum sakinleştirmeye çalışıyorum sarılıyorum yok nasıl içlenerek ağlıyor.bende ya banyo sonrası cektiriyorum ya ağladığı zaman yapıyorum🤭mecbur rahat nefes alsın kesintisiz uyusun diye.
Arastryk21 Valah bende aynı derteyim bak serum fizyolojik bir tane enjektöre köy 2 m olcak egilt ve burnuna sık birden öbür burun deliğinden çıkacak sonra 1 dk bekle aspiratör ile burunu çek bak bakım faydası olcakmi bende çok oldu
mavibozkurt Arastryk21 bu yöntem orta kulak iltihabına sebep oluyormuş canım. Ben cesaret edemedim bir defa deneyeyim dedim genzine kaçtı çok ağladı.
bala86asel Arastryk21 sıktırmıyor işte çektirmiyorda yha küçükken iyidi şimdi tutamıyorum yaptırmıyor cadı
Arastryk21 mavibozkurt eyer ki çok yapilrsa bende doktordan dinledim çok yapılırsa ama arada yapılsa sorun olmazmış yani çok etkili bide yaptığın gibi eğiltip gazını çıkarıp gibi beline vurmak lazım
Arastryk21 bala86asel evet ya büyunce öyle oluyor yaramazlar benimde zorla yapıyorum 5 ayı biti işte git gide zorlaşıyor