Ruyakubra aslında gündüz ne kadar iyi uyursa gece de o kadar iyi uyur diyorlar. Nazar değmesin maşaallah diyeyim. ☺️ O kısa uykuları uyuttuğunuz destekle uzatın diyorlar da çabalasam da henüz uzatamadım. Gece uykusunda da 4. Aya kadar bizde daha iyiydik ama 4. Ayda ne olduysa gece sık emmeye başladı nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum. Bir de gece uykusuna geçerken neredeyse desteksiz uyuyor dalmakta güçlük çekerse sırtını ovuyorum pış pışlıyorum o kadar desteksiz uyuyan bebek daha uzun uyurmuşmuş🙃 her bebek özel, benzer gibiler ama hepsi yegane işte, bize düşense sabretmek ☺️