Hanımlar artık ne yapacağımı şaşırdım 3 aylık kızım emerken sürekli hırçın sinirleniyor ağzını çekiyor sonra tekrar yapışıyor kendini geri atıyor şekilden şekile giriyor böyle yapmaktan düzgün ememiyorda bunlar neden olur acaba ? Çok üzülüyorum bebeğime😪