Anneler merhaba, 2 aylık bebeğim var ve doğduğu günden beri mutsuz bir bebek. Şöyle ki uyumadığı her vakit 5 dakika bir şeye odaklanıyorsa diğer zamanlar ağlıyor onun için uyutuyoruz zorla ve artık bu beni üzüyor. Ninniler sakinleştirmeler konuşmalar yapıyoruz ama malesef etkisi yok. Bir rahatsızlığı var diye mi düşündük ilk zamanlar ( hastane tetkikler temiz çıktı) ama ağrısı olan bebek geceleri uyumaz bizim bebiş en geç 12 gibi uyur sabaha kadar emmek için uyanır sadece, sallanmak bile istemez emzirir yatırırım. Artık gözleri açılacak diye ödümüz kopar oldu neden mutsuz bebeğim 😓 bizim gibi olan var mı şimdi bile babası hamağını sallıyor ve o mırıldanıyor psikolojik olarak yıprandık artık bebeğimizi sevmek istiyoruz