Şimdi kızlar ben afedersiniz idrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Ama regl tarihim de geldi. Dün hem yanma hem de kanama vardı. Enfeksiyonda kan gelir mi bilmiyorum. Hastanede idrar tahlili verdim, yüksek enfeksiyon çıktı ama kanama da olduğu için sonucu etkilemiş dedi doktor. Antibiyotik filan verdi ama hamilelik kafama takıldı kullanmadım. Bugün kan verdim Beta 0,9 çıktı. Adet tarihim de bugündü ama gece toz ilacı içince kanama da yanma da durdu. Daha adet tarihim geçmedi ya acaba yükselir mi bu değer? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İdrar yolu enfeksiyonunda da kan gelir mi? Kafamda deli sorular.