Benim bebeklerim arası da bu kadar bende sizin gibi 2 ay öncesinde alışkanlığı kazandırdım. Hamileliğim boyunca kardeşini şöyle yapıcaz sen onu çok seveceksin o küçücük olacak anne bazen onla ilgilenmesi gerekebilir gibi gibi şeyler aşıladım. 40 ım çıkana kadar da annemde kaldım. Kardeşini çok şükür hiç ama hiç kıskanmıyor çocuk bu elbet ilgi çekmek istiyor ama çok yerinde size tavsiyem kreşe verin. Ben çok rahat ettim oda kendine geldi. 12 18 arası kreşe gidiyor ece geliyor yemek yiyor biraz oynuyoruz sonra yatıyor. Bebeğin temel bakımlarını yapıp bırakın kendi haline büyük ile ilgilenin zor oluyor başlarda ama başarırsınız 💪