kurabiyela konuyu bilmiyorum ama hamilesin sanırım son zaman benimde kanamam geldi nişan diyorlar ona kan görünce bende gitmiştim dağa gunume vardı sancim yoktu muyane ettiler açılma olmadığı için geri gönderdiler ondan 10 gün sonra doğumum oldu nişan gelince kimilerin 2 gün kimin3 5 gün yada beli süre sonra doğum oluyormus ama kan ile birlikte sancı varsa zaten doğum belirtileritmis aynı syedenmi bahsediyoruz ama benim başıma gelen bu sekilde