Bogaannesi 6 ay 20 gunluguz 1 aydir hasta oldugu icin beni bile reddetti emmedi, ek gidaya hala gecemedik . Kasik mamasi veriyordum severek yiyordu onu bile yemedi. 7 aya giricez hala ek gidaya gecemedik sorun olurmu sizce anneler?
Hayatkisa1126 Bogaannesi Çok sorun değil zaten normalde 6 ay dolunca diyorlar ama biz başta tadım ile baslatiyorlaf siz tadimlari yapın bence şu ileclarin çekme abartlafi varya onunla ağzına damlatın onunla alisiyorlar bazen bebeler Kasım istemiyorlar tadini beğenirse zaten tekrar ister yada yalanır ilk zamanlar ogurede bilir siz çok aç. Ve cok tokkken vermeyin lütfen birde sebzler ile başlayın mumukunse
-Minik- Bogaannesi Sorun olmaz bence çünkü benim bebegim ek gıdayı reddediyordu ve biz nerdeyse 8 aylıkken başladık herhangi bir sorun olmadı şuan 13 aylık
Bogaannesi Hayatkisa1126 3 gun kuraliyla patates kabak havucla baslicam , yarindan itibaren vermeyi denicem tesekkur ederim❤