Baloglumm1 Oğlum gazını çok zor çıkartıyor yardımcı olur musunuz kendini aşırı sıkıyor ağlıyor susmuyor. Bugün mestil denedim fayda yok sanki. Rahatsız çok ilaç kullanıyor o yüzden gaz ilacını fazla kullanmak istemiyorum. Doğal yöntem ile çözüm arıyorum
Aysimammm Baloglumm1 ben biogaia damlasını hergün aynı saatte 4 damatla olarak kullandım okunması ağlaması her gaz çıkışında kaka yapması geçti bir de normal samp simplex kullandım günde dört defa ikisini aynı anda kullandım. Ama sen damla haricinde doğal ne yaptın dersen civan perçemli içtim bir iki çay kaşığı kızıma içirdim sıcak su torbasını ayağına poposuna koydum ayak tabanına masaj yaptım bu şekilde 3 ay geçirdim şükür geçti şimdi ayak tabanı üşüdüğünde gazı oluyor onu da sıcak su torbası hallediyor
Sanisss Baloglumm1 Doktor bize günde 3 kez 5 er damla dedi biraz iyi geldi birde kimyon iç bebegede ver
Gizeemm Bol bol masajda yap faydası oluyo canm kimyonun suyunuda verebilirsn ben veriyodum bide sende ayaklarını üşütme