Merhabalar kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük bugün kontrolümüz vardı oğlumun bacağından 2 yerde kızarıklık vardı bir kaç gün önce bugün geçti hafif kabarık şekilde şuan doktora gösterdim Besin alerjisi olabilir dedi onun dışında yanağında kızarıklık var biraz kafasında konak doktorumuz kilo alımı çok güzel sancısı yok ve huzursuz ağlayan bir bebek değil diye biraz daha bekleyelim bakalım duruma dedi anne sütü almadığı için diyette yapamıyorum sadece mama ile besleniyor kafam çok karıştı moralim düştü ne olur güzel şeyler söyleyin