Merhaba güzel anneler , bebeğim bir ay önce covid geçirdi vücuduna covid virüsü girdi 13 gün yoğun bakımda kaldı ,,, şimdi 2. Ay aşısı olcak 3 tane bunların biri verem aşısı vücuduna az da olsa virüs gircek yine 🙃 kaldırabilir mi diye çok korkuyorum ağır gelir diye aranızda bizim gibi olan var mı veya duydunuz mu hiç