Kızım 11 aylık şuana kadar 2 tane altta tek dişi vardı. 1 haftadır özellikle gece 4:30,5:40 civarlarında uyanır uyumaz. Keza gece de aynı şekilde hiç uyumuyoruz diyebilirim. Damağına baktım. Üstte 4 tane dişi çıkıyor. Elledim hafif çıkmış tam çıkmış diyemem. Şimdi biz zaman rahatlicağız tam anlamıyla dişler tam çıkınca mı bebeği rahatsız etmez. Ya da önereceğiniz bişey mi var mı ?