Kkizilay2 Arkadaşlar bi hafta önce Doğum yaptım, taburcu olurken kan sulandırıcı iğne verdi doktor ama çok canım acıyor iğneyi yaparken, herkese mi veriyorlar bu iğneyi.
Gamze0677 Kkizilay2 Sezeryan doğum yaptım bende kullandım kilomdan dolayı verdiğini söyledi doktor bana evet benimde canım yanıyordu
Mirac_21032019 Kkizilay2 2 tane normal dogum yaptim hic oyle bisey vermedi doktor.pihtilasman varsa olabilir ama yoksa bence cok sakincali.zaten kanaman oluyo oda sulandirdikca dahada cok olur anlayamadim
Kkizilay2 Mirac_21032019 pıhtılaşma var mı bilmiyorum ama koldan yapıyorum canımı çok yakıyor bırakcam galiba yapmayı
[silindi] Kkizilay2 Evet son zamanlarda rutin olarak veriliyor pıhtı oluşumunu önlemek için. Banada 10 tane verildi. 5 tanesini yaptım bıraktım. Bi iki haftaya sezaryen olacak bi yakınımda doğumdan sonra kullanacakmış. (2 farklı şehirden 2 farklı doktora gidiyoruz yani çoğu doktor tercih ediyor)