Bebegim 41 gunluk bugun banyo yaptirdim biraz usudu sanirim. Vucud sicakligi biraz yuksek normale gore 2 tane ates olcer var guvenemedim her seferinde farkli bi olcu veriyor ama kucagimda baya sicak ve elleri ayaklari soguk. Sizce atesi varsa elleri ayaklari soguk olur muydu? Doktora mi gotureyim yoksa? Bol bol emziriyorum sivi alsin diye genel hali de huysuz fln degil normal duruyor. Ne yapmaliyim suan? Cok korkuyorum ve uzuluyorum