Merhaba anneler 27 günlük bebeğim zatürre olmuş hırıltı uykuda inleme ve huzursuzluk şikayeteyle doktora gittik önce başlangıç dediler yatış verdiler antibiyotik tedavisi başladılar bugün tekrar tahlil yaptılar değerleri yükselmiş ilerlemiş dünden bugüne.o kadar kötüyüm ki morel olarak halbuki hırıltısı azaldı inlemesi yok hava da alıyor biraz rahatladık gibi ama kah değerlerinin düzelmemesi beni çok üzüyor sütüm kesilecak diye korkuyorum doktor tedaviye iki doza yükseltcek ama riskli sanırım beni üzmemek için bişey de demiyor başına gelen var mı daneyimlerinizi paylaşır mısınız