muhammedim- aayysseee benim bebişte 10 gunluk maşallah oda öyle maşallah gazını güzel çıkarıyor geğiriyor falan 😀
aayysseee Hemsiiireeehuhuu evet evet hepsi aynı demekki uyurken osurup ağlıyo bazen😂😂😂😂 bazende sıçrıyo sese😂😂
Duyulurum aayysseee ilk aylarda gazı bağırsaklara inmeden midedeyken çıkarmak önemli. Tabi yine bagirsaklara da inecektir ama büyük ölçüde her beslenmeden sonra ağzından gazını çıkarmaya çalışın