buzlulimonata AyazMerve yani ben de dikkat ederim acikcasi ama bu ne uslüpluk bi durum degil bence. Yani kadin kocasindan, kendinden fln bahsetmemis kücück bebeginden bahsetmis öyle dese ne olur yani🤷🏻♀️
Koalina aayysseee Bu bi nimet şey duymuştum günde 14 kere yapmak vücudun sağlıklı olduğunu gösterirmiş bilmiyorum ne kadar doğru😀 Ben bi kere acillik olmuştum gaz sıkışmasından
PrensesimEla aayysseee benim 4 aylık kızım bı osurur pardon gaz çıkarır bazen biz uykudan uyanıriz 😀 çok gaz cikaran bebek iyidir demişti bir ebe bize o yüzden takmiyoruz hiç
_YanakReisinAnnesii aayysseee ay benimki de doğduğundan beri öyle 😂 şuan da yapıp yapıp kim yaptı lan der gibi bakınıyor etrafa 🤭😂😂
Hemsiiireeehuhuu _YanakReisinAnnesii 😂😂😂benimki de öyle hatta kaç defa kendi osurmasından irkilip ağladığı oldu😂😂😂Şükretmelik bir durum bence😂😂
ikiprensannesii2 aayysseee Benim oğlum totosunu kaldırıp yapıyor koca adam gibi 😀 yapsın işte ne güzel
aayysseee Hemsiiireeehuhuu evet evet hepsi aynı demekki uyurken osurup ağlıyo bazen😂😂😂😂 bazende sıçrıyo sese😂😂
Sedakcby aayysseee güldüm gerçekten birden okuyunca 😅😂 maşallah diyin önce ne güzel işte geleni çıkarıyo minnoş 😂 biizmki pek nadir yapar şimdi farkettim bak
Ogullarinaasikanne aayysseee kac aylik bebeginiz. Kokulu ve sık ise belki usutmus olabilir ama gaz cikarmasi iyi canim yani düşünün benim gastiritim var ben bilirim o sanci ne demek bir gece acillik olmustum 3 serumle kendime geldim.