Flz-Tg Hanımlar 2 aylık bebeğim var az az kusuyor ve burnundan kusuyor bazen kesik gibi bazen süt seklinde geliyor bebeğinde böyle problem yaşayan varmı
kutgun Flz-Tg benim bebeğimde öyle oluyordu nefesi bile tıkanıyordu hemen burun aspiratörü ile açıp nefesini toparlıyordum gazdan oluyor gaz birikince
kutgun Flz-Tg öyle oluyordu ya birden olup ağlamaya başlıyordu sen yine de azda olsa aspiratörü yanından eksik etme sürekli burnunu açarsan iyi olur
Flz-Tg kutgun bizimkinin azıcık geliyor burnundan fışkırır gibi kusmuyor nefesi kesiliyo sonra ağlamaya başlıyor dediğiniz gibi aspiratör le temizliyorum rahatlıyor ama burnundan kusuntu gelmesi çok canımı sıktı
kutgun Flz-Tg evet can sıkıcı bir durum ama bu süreçte geçecek inşallah siz sadece böyle bir durumda sakin kalın ve ne yapacağınızı bilin doktora götürün gazı için rahatlatıcı damla verir veya gaz için mama önerisi de bulunabilir